FAQ

Hieronder volgen een aantal veel gestelde vragen, welke wij hier zullen beantwoorden. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Heeft u alle stoffen op voorraad?
Wij hebben onze 'aanbiedingen' allemaal op voorraad en bij deze stoffen staat ook een indicatie hoeveel meter van deze stof wij nog op voorraad hebben. Wij hebben ook een greep uit onze topmerken-collectie uit voorraad leverbaar. Indien dit het geval is, staat dit aangegeven bij de stof. Aan de voorraadindicatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Hoe lang duurt het voordat mijn order wordt geleverd?
Indien u een stof uit voorraad besteld, zal deze normaliter binnen twee werkdagen geleverd worden. Stoffen die wij moeten bestellen hebben een levertijd tussen de 1 en 2 weken, afhankelijk van onze leverancier. Schuimmaterialen en fournituren hebben wij op voorraad en zullen ook binnen twee werkdagen geleverd worden. Wij houden u altijd per e-mail op de hoogte van de status van uw order. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen indien u vragen heeft over uw order.

Ik heb knipstalen aangevraagd, maar deze nog niet ontvangen.
Knipstalen die voorradig zijn zullen wij over het algemeen dezelfde werkdag nog versturen. Knipstalen die wij moeten bestellen kunnen twee tot vier weken in beslag nemen. U zult altijd van ons een bevestiging krijgen indien wij uw aanvraag in behandeling nemen, in bestelling plaatsen of verzenden. Mocht u na een dag nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Hoe worden de orders verzonden en hoeveel verzendkosten berekenen jullie?
Onze producten worden verzonden met PostNL. Wij rekenen €8,95 aan verzendkosten. Echter, indien u meer dan €175,- aan producten bij ons besteld, wordt uw order gratis verzonden. Deze korting wordt automatisch verrekend tijdens het afrekenen.

Welke betalingsopties bieden jullie aan?
U kunt bij ons betalen via iDEAL of via vooruitbetaling per bank. Bij iDEAL wordt uw betaling direct verwerkt en kunnen wij uw order sneller leveren. Mocht u voor vooruitbetaling kiezen, dan moet u rekening houden met twee dagen extra levertijd in verband met de verwerking van uw betaling. Voor beide opties brengen wij geen extra kosten in rekening.

Kan ik mijn order ook retourneren onder de wet Koop op Afstand?
Over het algemeen kunt u uw orders niet retourneren onder de wet Koop op Afstand. Dit heeft te maken met het feit dat het overgrote deel van onze producten op maat worden afgesneden (meubelstoffen) of op maat worden gemaakt (schuimmaterialen). Om teleurstelling en misverstanden te voorkomen bieden wij hiervoor onze gratis knipstalenservice aan en wij adviseren u dan ook om hier gebruik van te maken.
Enkel indien het product niet het product is wat u heeft besteld (grote kleurafwijking, weeffouten) is het mogelijk om het product naar ons te retourneren, echter dient u dit wel van tevoren kenbaar aan ons te maken.

Ik ben op zoek naar een specifieke stof. Hebben jullie deze ook?
Als u weet naar welke stof u op zoek bent, kunt u deze via onze website zoeken op trefwoord. Mocht dit geen geen resultaten opleveren, is het echter alsnog goed mogelijk dat wij alsnog aan deze stof kunnen komen. Als u contact met ons opneemt en daarbij de stofnaam, kleurnummer en eventueel de leverancier aan ons doorgeeft, kunnen wij voor u op zoek gaan. Ook als u deze gegevens niet heeft, kunt u contact met ons opnemen. Vermeld dan wel zoveel mogelijk andere relevante gegevens, zodat dit het zoeken voor ons een stuk makkelijker maakt.